Forum forum miłośników marki TOYOTA Strona Główna forum miłośników marki TOYOTA
TOYOTA FORUM TECHNICZNE
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

PROBLEM Z TURBINĄ

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum miłośników marki TOYOTA Strona Główna -> Sprawy techniczne / ARCHIWUM tematów / Pod maską..
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
anitabac




Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 22:03, 2007_07_18    Temat postu: PROBLEM Z TURBINĄ

W czasie jazdy odłącza się turbina,po zgaszeniu silnika i ponownym zapaleniu go, turbina działa. Po średnioagresywnej jeżdzie turbina się odłącza i analogicznie sytuacja sie powtarza.

Pomóżcie!!!!!Serwisy w Łodzi są bezradne!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wojtas
Admin



Dołączył: 30 Mar 2006
Posty: 379
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bielsko-Biała

PostWysłany: Czw 17:05, 2007_07_19    Temat postu:

dla mnie jest to troche dziwne bo turbina jest napędzana spalinami wylotowymi i nie można jej wyłączyć od tak. Najprawdopodobniej gdzieś jest dziura w układzie dolotowym od turbiny przez cooler do silnika. Prawdopodobnie dziura ujawnia się po przekroczeniu jakiejś temperatury. Ale że serwis na to nie wpadł to dziwne, a komp nie wykazał że turbina coś żle ładuje albo coś takiego?? nie słychać jakiś dziwnych syków spod maski??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kris-tdi




Dołączył: 09 Lip 2008
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Oława
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 2:14, 2008_07_09    Temat postu:

Żadnych "dziwnych syków nie będzie" to że lader napędzany jest spalinami nie znaczy że działa poprawnie. Najprawdopodobniej zapieczone są kierownice turbiny [VNT] w skrócie to turbina nie potrafi wysterować ciśnienia zadanego przez ECU i pompuje ponad ciśnienie zadane co prowadzi do przejścia pracy silnika w tryb awaryjny, serwis tego nie wyczaił bo w większości przypadków pracują tam ciołki i mało który ma wiedzę lub chęć żeby wykorzystać sprzęt i zdiagnozować auto na trasie pod obciążeniem. Samo sczytanie błędów powinno wystarczyć w tym przypadku. Jeden z lepszych speców w Łodzi i w polsce jeśli chodzi o diesele to Sebastian namiary moge podać Ci na priva, jak masz problem to podjedź do niego, na pewno pomoże. Twoją turbinę wystarczy rozebrać i wyczyścić jak sam nie potrafisz to koszt w warsztacie to ok. 300-400 pln-ów.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
leszek st
Street Racer



Dołączył: 04 Lis 2008
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: kozienice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 22:17, 2008_11_06    Temat postu:

na tłoczeniu turbinki powinien byc zawór nadciśnieniowy ( po stronie spalin ), może poprostu się otwiera nie wtedy kiedy powinien .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum miłośników marki TOYOTA Strona Główna -> Sprawy techniczne / ARCHIWUM tematów / Pod maską.. Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin