Forum forum miłośników marki TOYOTA Strona Główna forum miłośników marki TOYOTA
TOYOTA FORUM TECHNICZNE
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

układ kierowniczy

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum miłośników marki TOYOTA Strona Główna -> Sprawy techniczne / ARCHIWUM tematów / Podwozie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
niecio1




Dołączył: 04 Kwi 2008
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 19:07, 2008_04_04    Temat postu: układ kierowniczy

Witam. Mam taki problem. Jestem szczęsliwym posiadaczem TOYOTY CARINY E rocznik 1994, 1.6 benzynka i mam taki problem. Od jakiegoś czasu zaczeła mi ciężko pracować kierownica. Postanowiłem wymienić płyn w wspomaganiu. Po wyjeździe od mechanika nawet się poprawiło ale gdy po jakiejś godzinie znowu odpaliłem pojazd wspomaganie zaczeło pracować tragicznie. Ledwo da się skręcic kierownicą. Dodatkowo przy skrecaniu zwiększają się obroty silnika. Czy to już jest koniec pompy? Co to może być? Jaki może być koszt naprawy? Proszę o szybki kontakt, bo czeka mnie daleki wyjazd, mam nadszieję, że toyotą. Pozdrawiam Darek.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wojtas
Admin



Dołączył: 30 Mar 2006
Posty: 379
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bielsko-Biała

PostWysłany: Sob 16:53, 2008_04_05    Temat postu:

jak się zwiększają obroty to znaczy że pompa działa, być może zawór zabezpieczający jest cały czas otwarty i płyn cały czas sobie płynie swobodnie w kółko

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
niecio1




Dołączył: 04 Kwi 2008
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 23:33, 2008_04_05    Temat postu:

Dowiedziałem sie również, że może to być przekładnia. Najlepsze jest to, że do wczoraj przed wymianą płynu nie miałem żadnych wycieków w silniku, a teraz coś mi się sączy i prawdopodobnie jest to płyn z przekładni. Jak był satry i gesty płyn to nic nie ciekło. A to, że chodzi ciężko kierownica to prawdopodobnie wina krzyżaka. Czy to prawda?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
przemoo1691




Dołączył: 20 Kwi 2008
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 16:25, 2008_04_21    Temat postu:

Ja mam Toyote CArine E z 1995 roku po kilku tyg od zakupienia jej pompa zaczela głosno chodzic sprawdzam stan plynu i szok pusto dobrze ze odrazu zaglądłem bo bym stracił pompe ;/ dolałem plynu pojezdzilem chwile i znow za kazdym razem jak odjezdzalem byla plama pod moim autem wjechalem na kanał patrze a tu gumy (kondony) na drazkach spuchniete wadą byly pekniete simeringi i oringi ;/

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
przemoo1691




Dołączył: 20 Kwi 2008
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 16:27, 2008_04_21    Temat postu:

teraz mam znow ten problem z przekladnia jak by ktos mial dobra przekladnie na sprzedaz na podkarpaciu prosze bardzo o kontakt gg 11778672

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum miłośników marki TOYOTA Strona Główna -> Sprawy techniczne / ARCHIWUM tematów / Podwozie Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin