Autor Wiadomość
gin
PostWysłany: Czw 18:43, 2008_10_09    Temat postu:

Japońskie samochody nie lubią zbyt wolnych obrotów. Mozna to prosto wywnioskować patrząć na charakterystykę momentu. Moim zdaniem zbyt przesada jazda na wolnych obrotach przekłada sie nie na mniejsze zuzycie ale wrecz przeciwnie. Ja w swojej toyocie mam wskaznik zwany econommy, jak przesadzisz z gazem to sie zapala ,pomaga to jezdzic ekonomicznie.
ELCOYOTE
PostWysłany: Wto 16:56, 2008_07_08    Temat postu:

hmm można jeżdzic na takich obrotach oczywiscie nie wpłynie to na dłuszą mete na korzyść silnika najgorsze będzie dla niego np. 1500obr a ty mu wciskasz pedał gazu maksymalnie

jazda na niskich obrotach powoduje słabsze smarowanie silnika
pompa oleju lubi wysokie obroty
np. 1000obr ciśnienie oleju 2 bary
3000 obr ciśnienie 4 bary

można tak jeździć a nawet lepiej ludzie tak jeżdżą i nic sie nie dzieje
ale ja bym tak nie umiał jeździć sentyment do silnika



z 2 biegu nigdy sie nie startuje !!!! dostaje po dupie przez to sprzęgło
skrzynia poduszki pół osie itd..


natomiast przechodzić z np. 1 biegu można nawet na 5 bieg

możesz sobie mieszać lewarkiem do woli
oczywiście bez zgrzytów
i bez przekraczania dozwolonych obrotów
stan
PostWysłany: Czw 11:25, 2008_05_15    Temat postu: zużycie paliwa

mam corolkę 1,6 silnik 3ZZ-FE benzyna 110KM czy w ramach oszczędności paliwa wolno jeżdzić na niskich obrotach np. 1500 na 5-tym biegu prędkością 40 km czy nie jest to ze szkoda dla silnika i czy wolno przy tej mocy silnika przechodzić startując z biegu 2 na 4 i 5 lub z 1 na 3 i 5 instrukcja nic nie mówi o stylu jazdy [/quote][/i][/b]

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group