Forum forum miłośników marki TOYOTA Strona Główna forum miłośników marki TOYOTA
TOYOTA FORUM TECHNICZNE
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

brak mocy avensis verso(2.0 d4d)

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum miłośników marki TOYOTA Strona Główna -> Sprawy techniczne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
scot200




Dołączył: 04 Lis 2012
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 1:44, 2012_11_04    Temat postu: brak mocy avensis verso(2.0 d4d)

Witam
posiadam avensis verso z silnikiem jak w temacie, problem jest taki, że samochód nie ma mocy do ok 3500 obrotów, potem następuje nagły przyrost mocy, lecz zanim silnik wkręci się do 3500 trzeba czekać bardzo długo. kilka miesięcy temu podpinaliśmy autko pod komputer, wykazał jakiś błąd, mechanik powiedział, że to wina zagiętej rury która łączy filtr powietrza z turbiną, rura faktycznie była zagięta, usztywniliśmy ją i zniknął jeden problem a mianowicie wtedy pojawiały się skoki mocy , wachadłowo pojawiała się i znikała podczas przyspieszania. teraz nie ma jej aż do magicznej granicy 3,5. brak możliwości zebrania się pod najmnieszą górkę, a gdy wyprzedzam, redukuję do 3 biegu, wtedy jakoś daje radę..filtr powietrza i paliwa został wymieniony, przepływomierz jest okey, proszę o pomoc, co to może być? jeden z mechaników stwierdził że to prawdopodobnie turbo do wymiany, ale nie gwarantuje na 100 % a szoda mi wydać 1500zł na darmo.. może ktoś z was miał podobny przypadek?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
treborzg




Dołączył: 11 Lis 2012
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 20:43, 2012_11_11    Temat postu:

Witam,
Jeżeli turbina nie robi ci przeładowania to sprawdź EGR czy nie jest zawalony mułem i zaworki SCV.
EGR trzeba wymontować i zobaczyć - dużo roboty nie ma. Natomiast SCV-ki to chyba tylko na podmianę bo nowe to ok. 900-1100 z wymianą (są dwa jeden czerwony i jeden zielony a na dodatek nie można ich kupić osobno, chyba zze ktoś sprzedaje używane na sztuki).


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum miłośników marki TOYOTA Strona Główna -> Sprawy techniczne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin