Forum forum miłośników marki TOYOTA Strona Główna forum miłośników marki TOYOTA
TOYOTA FORUM TECHNICZNE
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

cewki zapłonowe !!!??

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum miłośników marki TOYOTA Strona Główna -> Sprawy techniczne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jamatsu




Dołączył: 20 Sty 2009
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 11:18, 2009_11_06    Temat postu: cewki zapłonowe !!!??

Witam ,
wysiadły mi dwie cewki zapłonowe w corolli 1,6vvti ,przynajmniej tak mi pokazało po podłączeniu komputera w serwisie. Posiadam identyczne cewki z demobilu .
PYTANIE jak je mozna sprawdzić czy napewno są sprawne (nie montując iich) tak aby uniknąć wyskoczenia błędu i ponownych kosztów za podłoczenie komputera W serwisie.

pozdrawiam
jamatsu


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rayder
Street Racer



Dołączył: 09 Maj 2008
Posty: 927
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Małopolska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 23:55, 2009_11_07    Temat postu:

Czegos nie rozumiem.... to jezdzisz na zepsutych cewkach i błąd nie wyskakuje??? Inaczej cewek nie sprawdzisz tylko na samochodzie, nie skrecaj ich tylko na zapalonym siniku wyciagaj je delikatnie do gory i zobaczysz czy bedzie reakcja silnika, jesli tak to cewka sprawna. Uwazaj zeby Cie nie grzmotło;) Błąd nie powinien wyskoczyc podczas testu cewek a jesli nawet to skasujesz go odpinajac klemy akumulatora.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jamatsu




Dołączył: 20 Sty 2009
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 19:29, 2009_11_08    Temat postu:

witam ,''rayder'' dzieki za podpowiedź z tym sprawdzeniem cewek ,
opisze ci cała sytuację ,
podczas urochomieni a,gdy silnik byl zimny obroty zaczeły skakac z wysokich na bardzo małe że az drgało całym autem wtedy wuskoczył chek ,mrygała kontrolka , po ponownym uruchumieniu zgasła , a silnik pracował ok. I tak sie działo jka silnik jest zimmy.Po podłaczeniu wyskoczyl mi p300 , błąd na 1,4 zapłonie , zaminiłem cewki miejscami ,(taki podsunieto mi pomysł w celu sprawdzenia czy faktycznie to cewki) ico.? Zimny silnik zapalił ok, a obroty zachowywały sie w standardzie czyli nie glupiały spadały płynnie adykwatnie do temperatury silnika.
wychodzi na to że cewki są ok, podejzewam iskra z przyczyn wilgoci uciekała ,nie szła na cewke .
Co otym sadzisz ???
ps
nigdy nie stosowałem tzw. kontak spray - czy to wogule jest skuteczne ???

pozdrawiam
jamatsu


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rayder
Street Racer



Dołączył: 09 Maj 2008
Posty: 927
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Małopolska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 22:34, 2009_11_08    Temat postu:

Jest skuteczne jak najbardziej, przyczyna moze tez byc kiepska swieca zapłonowa, co do cewek to zrób tak zeby objaw wystapił i na pracujacym silniku podnos cewki do gory, jak na jakiejs nie bedzie reakcji to zgas silnik zamien cewke na inny cylinder i odpal,znowu podnos cewki i wtedy bedziesz wiedział czy to cewka czy cos na cylindrze. P300 rownie dobrze moze wyskoczyc jak bedzie słaba komprecha na cylidrze lub jak cos sie popier... z ustawieniem rozrzadu, czyli ktores kolo sie za szybko zuzyje i łancuch naciagnie lub przestawi rozrzad, wtedy tez gubi zapłony.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gimak
Street Racer



Dołączył: 24 Lut 2009
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jastrzębie Zdrój/Nowy Sącz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 10:03, 2009_11_09    Temat postu:

Ja tak tylko dla informacji - mam zagazowaną corollę 1.4 vvti. Miałem kłopoty z urychomieniem zimnego silnika, a po uruchomieniu z nierówomierną pracą. Wyskakiwał check engine: u gazownika P0420, w serwisie ASO P0300, a były nieczynne (zatkane) dwa wtryskiwacze benzynowe.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum miłośników marki TOYOTA Strona Główna -> Sprawy techniczne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin