Forum forum miłośników marki TOYOTA Strona Główna forum miłośników marki TOYOTA
TOYOTA FORUM TECHNICZNE
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Corolla E12,2003r,104000km. Trudności w redukcji biegów :(

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum miłośników marki TOYOTA Strona Główna -> Sprawy techniczne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jack_Wrc




Dołączył: 13 Gru 2009
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 17:36, 2009_12_13    Temat postu: Corolla E12,2003r,104000km. Trudności w redukcji biegów :(

Witam Wszystkich.
Jestem nowy na tym forum. :)

Otóż 2 tyg. temu kupiłem moją pierwszą Rolkę (taka jak w temacie:) No i niestety problem. Otóż przy wrzucaniu biegów na Wyższy jest wszystko OK. Problemem jest natomiast Redukcja z 4->3 i 3->2. Wyczaiłem że to chyba zależy od prędkości - jak jadę w miarę szybko to niższy bieg wchodzi z oporami albo 'na 2 razy'. Na dwójkę to mogę zredukować dopiero jak wóż naprawdę wolno jedzie Choć sama skrzynia nie skrzypi.
Może ktoś sie spotkał z czymś podobnym.
Pomożecie? Dzięki:)

p.s.
Na wyłączonym biegi wchodzą normalnie. Nie wiem czy i kiedy był wymieniany olej w skrzyni.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jely




Dołączył: 13 Gru 2009
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jawor

PostWysłany: Czw 2:19, 2009_12_17    Temat postu:

Mam podobny problem w Carinie i już to opisałem na forum, ale niestety konkretnej odp nie otrzymałem. Po pierwsze olej w skrzyni się zmienia i to co 60 tys km. Ja również zmieniłem ale problem został. Teraz ciekawostka-przed wymianą miałem zalany olej do automatycznych skrzyń biegów ATF (kolor czerwony) i nie miałem problemu z wrzuceniem dwójki, ale po wymianie oleju na syntetyk mobila problem się rozpoczął. Na forum znalazłem info iż jak synchronizatory są uszkodzone i biegi ciężko się redukuje to można zalać ATF co ja miałem zrobione. Ale może to być kwestia regulacji linek (jeśli taka jest- bo nie wiem jak w twoim modelu-najlepiej podjechać do dobrego mechanika i sprawdzić) a jeśli to nić nie pomoże to jak wcześniej pisałem można ratować się wymianą oleju na rzadszy lub remont albo wymiana skrzyni. No i to na tyle jak rozwiążesz problem to napisz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gimak
Street Racer



Dołączył: 24 Lut 2009
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jastrzębie Zdrój/Nowy Sącz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 0:10, 2009_12_19    Temat postu:

Nie wiem czy to się na coś przyda, ale ja z takim problemem spotkałem się (smiech to powiedzieć) w maluchu przy redukcji do 1. Przyczyna prozaiczna "przyklejanie się" tarczy sprzęgłowej do koła zamachowego. To przyklejanie spowodowane było zacinaniem się przesuwu tarczy sprzęgłowej na wielowypuście wałka sprzęgłowego (zadziory). Wygładzenie zadziorów i zaokrąglenie z obu stron tarczy zębów w otworze na wałek załatwiło sprawę.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum miłośników marki TOYOTA Strona Główna -> Sprawy techniczne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin