Forum forum miłośników marki TOYOTA Strona Główna forum miłośników marki TOYOTA
TOYOTA FORUM TECHNICZNE
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Toyota RAV-4 II diesel, problemy z silnikiem

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum miłośników marki TOYOTA Strona Główna -> Sprawy techniczne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Zlomi




Dołączył: 29 Maj 2011
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 17:12, 2011_05_29    Temat postu: Toyota RAV-4 II diesel, problemy z silnikiem

Witam posiadam Toyote RAV-4 z 2003 r. i od roku mam już poważne problemy z silnikiem. Zaczeło się od tego że podczas jazdy nagle zaczął tracic moc, nie mógł nawet wyjechać pod górkę. Trzeba było się zatrzymywać i wyłączyć, włączyć silnik. Ta Usterka zdarzała się sporadycznie i nieregularnie aż w pewnym momencie prawie nie chciał jechać. Badania techniczne oraz podpinanie do komputera nic nie wykazało. Na szczęście Toyocie jakoś samo przesło aż do zimy. Tegorocznej zimy samochód nie chciał wogóle zapalić i co jakiś czas pojawiała się kontrolka od awari silnika. Niestety okazało się że padły wtryski od słabej jakości paliwa. Po regeneracji wtrysków samochód pojeżdził tydzień i zrobiło się to samo. Troche mnie dziwi fakt że filtr który jest wymieniany regularnie nie przefiltrował paliwa ale to szczegół. Zostały wymienine wtryski na używane z innego samochodu (wystko było robione w serwisie Toyoty) samochód działał poprawnie, bo nie nazwie tego "śmiganiem", aż do niedawna. Pdczas przyspieszania i powyżej tak 3 tys. obrotów zapala się lampka od silnika i samochód traci moc, trzeba go "resteartować". Ta awaria nie występuje regularnie i nie wiem już od czego zależy. Dodam że bak był wykręcany i czyszczony (nie było nawet żadnych syfów na dnie), pompka przy baku działa elegancko, wszystkie przewody paliwowe posprawdzane, jedynie co zostało to pompa paliwowa. Jak wiekszość z was wie pompa paliwowa to chyba najdroższy element silnika i wymiana jej nie wchodzi w rachube.
Teraz czas na pytanie, czy któś wie co może sie dziać z tym samochodem?? Czy ktoś miał już podobne problemy i czy to na pewno problem pompy paliwowej a jak tak czy można to sprawdzić bez wyciągania jej??


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
andreas220




Dołączył: 17 Maj 2011
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 0:03, 2011_06_01    Temat postu: Odnośnie problemu

Moja pompa paliwowa została wymontowana przez serwis Toyoty i wysłana do przedstawiciela Denso w Warszawie. Teraz działa bez zarzutu po uszczelnieniu, common rail musi mieć odpowiednie cisnienie.:Poza tym co to za serwis ,który wkłada jakieś używane wtryski.Inna sprawa- wtryski Denso nie są regenerowalne sensu stricte,można je tylko "odwiesić", o ile się da...Ja mam nowe.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Zlomi




Dołączył: 29 Maj 2011
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 7:37, 2011_06_01    Temat postu:

Serwis wymieńił wtryski na te które im dostarczyłem, a kupiłem je na allegro. Niestety nowe 4 wtryski to naprawde duży wydatek. Wymieniałeś także zawory w pompie ?? ile wyniósł taki koszt regeneracji i jaki masz przebieg, może moja pompa jest już tak zdezelowana że nie będzie się to opłacało.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
andreas220




Dołączył: 17 Maj 2011
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 16:16, 2011_06_01    Temat postu: No to ja na to....

Bardzo dobry serwis Toyoty jest w Katowicach i ja z niego korzystam.Mechanicy dobrze ocenili sytuację i wysłano pompę do uszczelnienia.Denso w Warszawie wykonało to i mam praktycznie nową pompę.Nie martw się jeśli możesz tyle wydać to warto.Nie wiem skąd jesteś i czy Ci zaproponować człowieka ,który prowadzi moje autko,a mam teraz naprawdę super stan dzięki temu serwisowi.Polecam.Przebiegu nie podaję bo nie wierzę w żadne książki i nalepki np. od wymiany paska rozrządu.Ja wymieniłem rozrząd na nowy choć ostatnie nalepka była przy 105 tysięcy dana jeszcze w Belgii.Przy około 150 tysiącach wymieniłem rozrząd ,więc tyle może i ma,książka też to niby potwierdza ale piernik wie.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez andreas220 dnia Czw 22:47, 2011_06_02, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Zlomi




Dołączył: 29 Maj 2011
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 17:06, 2011_06_01    Temat postu:

No ja niestety mam większy przebieg troche. 2000 zł to sporo szczególnie że moge kupic z pewnego żródła nieregenerowaną za 1500 z gwarancją. Więc zastanawiam sie nad tym rozwiązaniem. wsumie można było by wymieńić same zawory na nowe (koszt około 1000zł) bo podczas jazdy czasem słychać lekkie piszczenie (jakby łożysko któreś na silniku ale wszystkie sprawdzone) i to podobno mogą być właśne te zawory.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
JAPEX




Dołączył: 12 Mar 2011
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 11:57, 2011_06_10    Temat postu:

miałem u siebie podobne objawy /awaria silnika obroty spadały do ok.1000/. Po restarcie wszystko wracało do normy, czasem nawet gasła kontrolka awarii. Serwis czyścił komputer i mówił że wszystko ok./ 200.00zł/ okazało się że zacinał się wodzik w turbo od regulacji geometrii wirnika. po czyszczeniu i drobnej regeneracji turbo, wszystko ok.RAV4 2005 r. 180.000 przebiegu

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ELCOYOTE
Street Racer



Dołączył: 02 Paź 2007
Posty: 333
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: OŚW

PostWysłany: Sob 10:26, 2011_06_11    Temat postu:

zacinające łopatki to problem wszystkich turbosprężarek ze zmienną geometria
naprawa łatwa pisałem kiedyś o tym
demontujesz ciepłą część turbosprężarki myjesz w ropie trochę to rozruszasz
i po sprawie
(nie używamy wd-40 nie dajemy do zakładów regenerujących bo skroją i naopowiadają bzdur ze to musieli wymienić itd... i na silę będą chcieli regenerować
a co za tym idzie skasować )


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
adamwgm




Dołączył: 05 Lip 2011
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Grodzisk Mazowiecki
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 17:11, 2011_07_05    Temat postu: RAV4

Witam. Mam problem z Toyotą RAV4 z 2005 roku z przebiegiem 100 tys. km. Samochód w czasie jazdy traci moc. W serwisie w Warszawie, po podpięciu do komputera, stwierdzono, że jest wszystko w porządku, nie ma żadnych usterek.Niestety w czasie jazdy problem nadal się pojawia. Nie wiem, co zrobić, żeby auto znów działało sprawnie. Proszę o pomoc, bo mimo odwiedzenia kilku warsztatów nikt nie umie mi pomóc. Będę wdzięczny za szybką odpowiedź. Dziękuję.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum miłośników marki TOYOTA Strona Główna -> Sprawy techniczne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin